Jäsentiedote ja uutiskirjeet

Tilaa jäsentiedote sekä muut uutiskirjeemme, niin saat tietoa ajankohtaisista elinkeinoelämän asioista sekä kauppakamarin tapahtumista ja koulutuksista.

Jäsentiedote

Lähetämme jäsenillemme kerran kuukaudessa sähköpostitse jäsentiedotteen, joka sisältää mm. uutisia yritystoimintaan vaikuttavista muutoksista, ajankohtaisia asiantuntija- ja lakiartikkeleita, neuvoja kansainvälistymiseen sekä tietoa kauppakamarin vaikuttamistyöstä, tilaisuuksista ja palveluista.

Tulevat jäsentilaisuudet -uutiskirje

järjestämme vuosittain useita erilaisia jäsenillemme suunnattuja tilaisuuksia kuten seminaareja, ajankohtaisinfoja ja verkostoitumistapahtumia. Lähetämme kahden viikon välein koosteen tulossa olevista tilaisuuksista.

Koulutusuutiskirje

Koulutusuutiskirjeestä saat ajantasaisimman tiedon tulevista koulutuksista. Oulun kauppakamari järjestää vuosittain kymmeniä koulutuksia ja valmennuksia eri aihealueista. Viestimme myös valtakunnallisista etäkoulutuksista. Toimintamme tavoitteena on auttaa alueemme yrityksiä menestymään.

Tilaa uutiskirjeitä

Tilaa tästä haluamasi uutiskirjeet sähköpostiisi.

Muistathan pitää meidät ajan tasalla mahdollisista muutoksista yhteystiedoissasi, jotta kirjeemme tavoittavat sinut. Yhteystietomuutokset voi ilmoittaa osoitteeseen anni.alavahtola@chamber.fi.