Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

Hyvä tietää koulutuksistamme

Ilmoittautuminen:
Pyydämme ilmoittautumaan viikkoa ennen h-hetkeä koulutuksen sivulla olevan ilmoittautumislinkin kautta. Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisestasi. Viestissä on suora linkki, josta voit muokata tietojasi. Halutessasi voit ilmoittautua koulutukseen myös sähköpostilla tai puhelimitse: koulutus- ja palveluassistentti Jaana Lahtinen, puh. 050 408 0663, jaana.lahtinen(at)chamber.fi

Vahvistamme koulutuksen toteutumisen sähköpostilla virallisen ilmoittautumisajan päätyttyä. Virallisesti ilmoittautuminen päättyy viikkoa ennen, mutta senkin jälkeen kannattaa kysyä, mahtuuko mukaan koulutukseen. Koulutustemme järjestämisen ehtona on tapahtumakohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen. Pidätämme oikeuden muutoksiin koulutuksissamme.

HUOM!
Koronavirusepidemia vaikuttaa Oulun kauppakamarin lähikoulutuksiin. Kauppakamarin koulutuksia järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybridinä tai etäkoulutuksina. Pahoittelemme muutoksesta mahdollisesti aiheutuvia haittoja. Kaikille koulutuksiin ilmoittautuneille tiedotetaan siirroista ja peruutuksista henkilökohtaisesti.

ETÄ: OHJE TEAMS-KOULUTUKSEEN LIITTYMISEEN

Tarjoukset:
Tarjoukset ovat koulutuskohtaisia, kysy lisätietoja Riitalta tai Jaanalta, ks. yhteystiedot

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenenä organisaationne henkilöt osallistuvat koulutuksiimme noin 40 % normaalia osallistumishintaa edullisemmin. Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelman mukainen luento, materiaali ja tarjoilu. Koulutus laskutetaan aina jälkikäteen ja lasku lähetetään ilmoittautumislomakkeella mainittuun laskutusosoitteeseen. Lähetämme myös verkkolaskuja.

Koulutusmateriaali:
Suurimmassa osassa koulutuksiamme voit valita ilmoittautumislomakkeella, haluatko koulutusmateriaalin pdf-muodossa sähköpostiisi koulutusta edeltävänä päivänä tai paperisena (nidottuna liimasidontakansioon) koulutustilaisuudessa. Ilmoittautumisvaiheessa sähköisen koulutusmateriaalin valinneille lähetämme aineiston edeltävänä päivänä. Sähköisen materiaalin valinneille emme jaa erikseen paperista materiaalia koulutustilaisuudessa. Etäkoulutuksissa ja etäosallistumisessa lähetämme koulutusmateriaalin sähköisesti.

Jos et jostain syystä pääse osallistumaan koulutuksiimme, voit tilata materiaalin jälkikäteen. Koulutusmateriaalin hinta: -50% koulutuspäivän hinnasta + alv. Koskee vain toteutuneita koulutuksia, poislukien HMJ, KAM, HAB ja HHJ -tuoteperheen koulutukset.

Ruoka-aineallergiat:
Ilmoitathan meille ruoka-aineallergioistasi ilmoittautumisen yhteydessä. Mainitsethan asiasta myös koulutuspaikan ravintolahenkilökunnalle. Näin varmistamme, että saat toivomasi aterian.

Perumisehdot:
Viikkoa ennen koulutuspäivää tehdyistä perumisista perimme puolet osallistumismaksusta. Kaksi päivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä perumisista laskutamme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Mikäli koulutukseen ilmoitettu henkilö on estynyt, hänen tilalleen voi tulla yrityksestä toinen henkilö. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Sähköisen materiaalin tilanneilta perimme kuitenkin materiaalin hinnan, jos materiaali on jo lähetetty ennen perumista. HHJ-tuoteperheen kurssien kohdalla kuluttomat perumiset tulee tehdä kahta viikkoa ennen ensimmäistä tilaisuutta. Mahdolliset perumiset pyydämme ilmoittamaan sähköpostilla: jaana.lahtinen(at)chamber.fi ym. perumisehtojen puitteissa.

Mielipiteesi koulutuksesta:
Mielipiteesi on meille tärkeä. Toivomme sinun vastaavan koulutustilaisuuden palautekyselyyn. Lisäksi voit antaa palautetta olemalla yhteydessä Riittaan tai Jaanaan (yhteystiedot). Kaikki palauteet ja uudet ideat ovat arvokkaita ja auttavat meitä suunnittelemaan tapahtumia, jotka vastaavat juuri sinun toiveitasi.

Muuta:
Myymme koulutuksia myös puhelimitse.

Tietosuoja