Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä EnglishSuomi

Livestriim: Totti Karpela, Kohtuuttomat valittajat

Aika: 07.02.2019 klo 12:00-16:00
Paikka: Live stream


Ilmoittaudu

Suositun koulutuksen uusinta nyt myös live streamina!
Osallistu syksyllä loppuunmyydyn tilaisuuden uusintaan helposti etänä omalta koneeltasi. Koulutus lähetetään suorana.

Miten toimia, kun asiakkaiden valitus ylittää kohtuuden rajat?

Palautteen vastaanottaminen on osa jokaista asiakaspalvelutyötä. Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on "ammattivalittaja" ja valittamiselle ei näy loppua?

Tämän koulutuksen jälkeen hoidat hankalatkin tapaukset tyylillä!

Koulutuksen jälkeen osaat tunnistaa erityyppisten valittajien käyttäytymismallit ja tiedät, miten valitusten käsittely hoidetaan kunnialla loppuun eri osapuolia tyydyttävällä tavalla. Totti Karpela tarjoaa selkeitä ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valitusten ja sitkeiden valittajien kanssa toimimiseen.

Kenelle? Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka joutuvat työssään kohtaamaan kohtuuttomia valituksia ja sitkeitä valittajia. Tilaisuus soveltuu erinomaisesti erityyppisten organisaatioiden edustajille sekä julkisella että yksityisellä sektorilla.

Aiemman koulutuksen palautetta:
"Mielenkiintoinen luento ja aihe. Hyvin jaksoi keskittyä koko 4-tuntisen luennon."
"Esittämistapa mukaansatempaava ja pitää mielenkiinnon yllä. Hyvien esimerkkiesi ja käytännön keissien kautta oli aiheeseen huomattavasti mielekkäämpää ja helpompaa sukeltaa sisälle."
"Kouluttaja hyvä. Materiaali antoi ajattelemisen aihetta ja syytä miettiä, miten voisi tehdä jotkut asiat toisinkin. Vaikeiden valittajien käsittelyyn tuli apua."

Asiantuntija: Totti Karpelalla on valtionhallinnosta hankittu kattava 20-vuotinen kouluttajakokemus. Poliisin erityistilanteiden neuvottelijana toiminut Totti on työskennellyt pitkään merkittävien organisaatioiden asiakaspalvelun kehittämisen parissa haasteellisten viestintätilanteiden sekä asiakkaiden osalta. Erityisosaamisalueena on pitkä kokemus esimiesten ja johtoryhmien valmentamisesta myös työpaikan sisäisten konflikti- ja viestintätilanteiden sekä toimintamallien kehittämiseksi.

Järjestäjät: Helsingin seudun kauppakamari ja Oulun kauppakamari

Osallistumismaksu: Kauppakamarien jäsenetuhinta 360 € + alv 24 %, normaalihinta 460 € + alv 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan Helsingin seudun kauppakamarin asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse (09 2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi).

Lisätiedot ja tarkempi ohjelma

Ohje live stream -osallistumiseen:
Tilaisuus lähetetään suorana ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 2-3 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset kirjautumaan tilaisuuteen. Käytännössä varmistat vain, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla. Suosittelemme kuulokkeiden ja mikrofonin käyttöä.

Jaa:
Takaisin