Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä EnglishSuomi

Striim: Totti Karpela: Piinaavat valittajat

Aika: 05.02.2020 klo 12:00-16:00
Paikka: Striim

Ilmoittaudu

Miten toimia, kun asiakkaiden valitus ylittää kohtuuden rajat?

Palautteen vastaanottaminen on osa jokaista asiakaspalvelutyötä. Positiivisen palautteen lisäksi asiakaspalvelutyöntekijä joutuu käsittelemään myös reklamaatioita ja valituksia. Yksittäiset valitukset voivat tulla aiheesta ja niiden käsittely voi sujua rutiinilla, mutta miten toimia kun asiakkaan valitus ylittää kohtuuden rajat? Miten reagoida, jos vastassa on ”ammattivalittaja” ja valittamiselle ei näy loppua?

Tämän koulutuksen jälkeen hoidat hankalatkin tapaukset tyylillä!

Koulutuksen jälkeen osaat tunnistaa erityyppisten valittajien käyttäytymismallit ja tiedät, miten valitusten käsittely hoidetaan kunnialla loppuun eri osapuolia tyydyttävällä tavalla. Totti Karpela tarjoaa selkeitä ja helposti noudatettavia toimintamalleja kohtuuttomien valitusten ja sitkeiden valittajien kanssa toimimiseen.

Järjestäjät: Helsingin seudun kauppakamari ja Oulun kauppakamari

Osallistumismaksu: Kauppakamarien jäsenetuhinta 390 € + alv 24 %, normaalihinta 490 € + alv 24 %. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan Helsingin seudun kauppakamarin asiakaspalveluun puhelimitse tai sähköpostitse (09 2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi).

Ohje livestriim-osallistumiseen: Tilaisuus lähetetään suorana ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 4 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset kirjautumaan tilaisuuteen. Koulutusmateriaali toimitetaan jokaiselle osallistujalle sähköisessä muodossa.

Käytännössä varmistat vain, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.

Jaa:
Takaisin