Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä EnglishSuomi

Striim: Vientikaupan keskeiset asiakirjamääräykset

Aika: 30.01.2020 klo 09:00-12:00
Paikka: Striim

Ilmoittaudu

Koulutuksessa käydään läpi koko vientiprosessi tarjouspyynnöstä tavaratoimituksiin ja perehdytään viennin eri vaiheissa tarvittaviin asiakirjoihin sekä niiden täyttämiseen. Lisäksi tutustutaan myös kauppakamarien myöntämiin asiakirjoihin ja luodaan tilannekatsaus e-vientiasiakirjapalvelun uudistukseen.

Tilaisuus on suunnattu erityisesti niille henkilöille, joille viennin kaupalliset asiakirjat eivät ole vielä kovin tuttuja, mutta myös kaikille muille, jotka haluavat päivittää tietojaan.

Tilaisuuden kouluttajina toimivat asiantuntija Jukka Säikkälä Helsingin seudun kauppakamarilta sekä yhteyspäällikkö Anne Hatanpää ja asiantuntija Hannele Visuri Keskuskauppakamarilta.

Järjestäjät: Helsingin seudun kauppakamari ja Oulun kauppakamari

Osallistumismaksu: Kauppakamarien jäsenetuhinta 395 € + alv 24 %, normaalihinta 495 € + alv 24 %. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan. Tällöin ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan Helsingin seudun kauppakamarin asiakaspalveluun puhelimitse 09 2286 0360 tai sähköpostitse asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Ohje livestriim-osallistumiseen: Tilaisuus lähetetään suorana ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat 4 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset kirjautumaan tilaisuuteen. Koulutusmateriaali toimitetaan jokaiselle osallistujalle sähköisessä muodossa.

Käytännössä varmistat vain, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.

Jaa:
Takaisin