Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

Onnistumisten mittaaminen sosiaalisessa mediassa, Oulu

Aika: 20.11.2019 klo 09:00-16:00
Paikka: Original Sokos Hotel Arinan kokoustilat, Kauppakeskus Valkea, 4. krs

Isokatu 25, Oulu


Ilmoittaudu

Sosiaalisen median sisältömarkkinointia kannattaa kehittää aiemman toiminnan tuloksiin perustuen. Yhteisöpalvelujen omien tilastointityökalujen sekä ulkopuolisten työkalujen avulla mittaat oman tekemisen onnistumista ja löydät kehittämiskohdat jatkoa ajatellen. Lisäksi mietitään keinoja benchmarkata muita toimijoita, joilla on vastaavia kohderyhmiä sosiaalisen median sisällöilleen.

Koulutuksessa saat tukea oikeiden tavoitteiden asettamiseen, mittareiden valintaan ja opitymmärtämään, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Tuloksia verrataan mm. kattavuuden, sitoutuneisuuden ja liikenteen ohjaamisen suhteen ja analysoidaan, millaisia sisältöjä kannattaisi jatkossa tuottaa ja mitä taas jättää tuottamatta. Koulutuksessa perehdytään työkaluihin ja välineisiin, joiden avulla voit mitata sisältömarkkinoinnin onnistumista tehokkaasti.

Työpajaosiossa luodaan mittaamisen malli oman organisaation käyttöön ja suunnitellaan, miten voidaan seurata oman organisaation kanavien ja sisältöjen käytön kehitystä vertailukelpoisilla mittareilla.

Kenelle? Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka toimivat organisaatioiden markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa. Nimikkeesi voi olla esimerkiksi viestintä- tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija, tiedottaja, sisällöntuottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, community manager tai yhteisömanageri.

Asiantuntijana toimii sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija Mikko Vieri, Someco Oy. Mikolla on vankkaa käytännön kokemusta sisältöjen suunnittelun lisäksi myös sosiaalisen median kanavien ylläpitämisestä ja kehittämisestä. Hän on erikoistunut sisällöntuotannon ja sosiaalisen median vuorovaikutuksen kehittämiseen. Mikon missiona on yhteisöjen ja yksittäisten asiantuntijoiden viestinnän kehittäminen ja kirittäminen avoimempaan ja aktiivisempaan suuntaan. Mikko on ollut perustamassa VR:n sosiaalisen median presenssiä ja vastasi vuosia sen kehittämisestä. 

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Koulutuksen avaus
12.00 Lounas
14.15 Iltapäiväkahvi
16.00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

-Sosiaalisen median mittaaminen ja onnistumisten analysointi
     Eri palvelujen omat tilastoinnin työkalut
     Muut työkalut ja välineet onnistumisten mittaamiseen

-Toimialan benchmarkkaaminen sisältötyön kehityksen tukena
-Mittaamisen mallit ja käytännön prosessit
-Työpaja: Räätälöidyn mittaamisen mallin luominen oman organisaation käyttöön

PDF-ohjelma

Ilmoittauduthan 18.11. mennessä:
www.lyyti.in/onnistumisenmittaaminen
tai aino.rinta-santti(at)chamber.fi, p. 050 477 6090.

Osallistumismaksu: jäsenetuhinta 360 € + alv 24 %, normaalihinta 500 € + alv 24 %.

Lisätiedot: palvelujohtaja Riitta Schroderus, p. 050 338 9350, riitta.schroderus(at)chamber.fi

Perumisehdot: Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kahta päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Voit perua ilmoittautumisesi maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Paikan voi tarvittaessa luovuttaa toiselle henkilölle.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Jaa:
Takaisin