Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

STRIIMI: Palvelumuotoilun perusteet haltuun

Aika: 10.03.2021 klo 09:00-16:00
Paikka: Etä


Ilmoittaudu

Opi hyödyntämään palvelumuotoilua omien palveluidesi kehittämisessä ja parantamisessa! Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan, millainen on palvelumuotoiluprosessi ja mitkä ovat asiakaslähtöisen kehittämisen periaatteet. Samalla perehdyt myös palvelumuotoilun keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä ymmärrät, kuinka palvelumuotoilua voi hyödyntää omassa organisaatiossa.

Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.

Koulutuksessa syvennytään seuraaviin palvelujen kehittämisen menetelmiin:

  • Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen
  • Asiakasymmärryksen kerääminen
  • Palvelumuotoilun työvälineet
  • Prototyyppien kehittäminen
  • Käyttäjäkokemuksen mallintaminen

Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.

Tilaisuuden kouluttajina toimivat KTM, lehtori Marika Alhonen ja elämystalouden lehtori, kauppatieteiden tohtorikoulutettava Riina Iloranta Haaga-Helia ammattikorkeakoulusta. Molemmilla on pitkä kokemus palveluiden kehittämisestä, ja he ovat vetäneet lukuisia palvelumuotoilutyöpajoja.

Koulutus järjestetään yhteistyössä Helsingin seudun kauppakamarin kanssa.

Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena Zoomin kautta.


Ilmoittautuminen: www.kauppakamarikauppa.fi/koulutukset/palvelumuotoilun-perusteet-haltuun-10-3-2021.html

Osallistumismaksu: jäsenhinta 510 € + alv 24 %, hinta 620 € + alv 24 %. Mikäli striimiin osallistuu useampi henkilö samasta organisaatiosta, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Ilmoittautuminen tulee tehdä suoraan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi tai soita 09 2286 0360.

Ohjeet striimiin osallistumiseen: Tilaisuus lähetetään suorana. Voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi. Saat koulutusta edeltävänä päivänä sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset seuraamaan lähetystä. Varmista, että tietokoneesi internetyhteys toimii ja pystyy toistamaan livevideota ja että koneen äänet toimivat ja äänenvoimakkuus on sopivalla tasolla. Verkkoselaimista suosittelemme Chromen käyttöä. Osallistuessasi striimiin voit lähettää etukäteen kouluttajalle kysymyksiä sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi.

Lisätiedot: asiakaspalvelu puh. +09 2286 0360, asiakaspalvelu(at)kauppakamarinkoulutus.fi

Perumisehdot: Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla siitä asiakkaalle sähköpostilla viimeistään neljä (4) arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Jaa:
Takaisin