Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

Key Account Manager (KAM) -ajokortti®, etä/hybridi

Aika: 25.05. klo 09:00 - 26.05.2021 klo 16:00
Paikka: etä/hybridi (Oulu)

toteutusmuoto tarkentuu lähemmin pandemiatilanteen mukaan *


Ilmoittaudu

Key Account Manager (KAM) -ajokortti® on koulutus, josta saat ajatuksia ja konkreettisia työkaluja oman organisaation avainasiakastoiminnan suunnitelmalliseen johtamiseen, syventämiseen ja kehittämiseen.

Menestys edellyttää, että yrityksissä tiedostetaan avainasiakkuuksien merkitys ja luodaan asiakkuuden hoitoa edistäviä menetelmiä pitkäjänteisesti. Key Account Manager (KAM) -ajokortti® on tarkoitettu omissa organisaatioissaan asiakkuuksista vastaaville henkilöille, jotka haluavat lisätä valmiuksiaan vastata kovenevan kilpailun luomiin asiakkuuksien johtamisen haasteisiin.

Asiantuntijana toimii kokenut ja erinomaista palautetta aikaisemmista toteutuksista saanut kouluttaja, kirjoittaja ja esiintyjä FT, KTL Mikko Mäntyneva, MCS-Management Consulting Services Oy.

"Asiantuntevaa ja selkeää. Ei mitään kliseitä paatoksellista höpötystä. Hyvä. Minulle jäi positiivinen kuva."
"Hyvä setti. Mies tiesi mistä puhui, mukavasti höysti teoriaa esimerkeillä."
"Aivan loistava ja inspiroiva kouluttaja. Hyvät esimerkit ja kannustavat mielipiteet."
"Tilaisuudessa parasta oli keskusteleva ilmapiiri ja se, ettei pelkästään katsottu "kalvoja" ja ihmetelty. Hyvä ja avoin porukka, olisi voinut olla vaikka vielä yhden päivän."

Ohjelma:

Asiakassuhteiden hallinta ja johtaminen

Johdatus asiakassuhteiden hallintaan ja johtamiseen

  • Asiakkuuden kolmiyhteys: asiakastyytyväisyys, -uskollisuus, -kannattavuus
  • Aidon asiakaslähtöisyyden rakentaminen organisaatioon
  • Asiakaskannan analysointi ja strategiset valinnat

Näkökulmia asiakasaktiviteettien ohjaukseen

  • Asiakkuuden elinkaari
  • Myynnin volyymi
  • Potentiaali
  • Kannattavuus

Asiakaskannattavuus asiakkuuksien johtamisen kulmakivenä

  • Kannattavat ja arvokkaat asiakkuudet
  • Asiakaskannattavuuden parantaminen käytännössä

Asiakkuuden hoitomallit

  • Miten huomioida asiakkuuden luonne hoitomallin rakentamisessa?
  • Hoitomallien rakentaminen ja käyttöönotto

Key Account Managementin kehittäminen omassa yrityksessä

Asiakkuuksien johtaminen ja Key Account Management

  • Key Accountit ja asiakkuusportfolion johtaminen
  • Yksittäisten Key Accountien johtaminen

Key Account Managementin kriittiset menestystekijät

  • Key Account -toiminnan tavoitteet
  • KAM:in menestystekijöiden realisointiin liittyvät keinot ja toimintatavat

Key Account Management -prosessin syventäminen

  • Key Account Management -prosessin syventämisen vaiheet
  • Vaihtoehtoisia organisoitumisia Key Account Managementiin
  • Raportoinnin hyödyntäminen Key Account Managementissä

Key Account Management -toiminnan suunnitelmallinen kehittäminen

  • Avainasiakkuuden analysointi
  • Asiakaskohtaiset tavoitteet – millaisia toiminnallisia tavoitteita yksittäisille Key Accounteille
  • Asiakkuuden syventäminen – lisää kasvua ja kannattavuutta
  • Vaikuttavat ja tehokkaat asiakaskohtaamiset yksittäisten Key Accountien kanssa
  • Tavoitteista konkretiaan – miten rakennan KAM:ia tukevan toimintasuunnitelman

Tervetuloa!

* Mahdollisuus osallistua tilaisuuteen myös paikan päällä Oulussa tarkentuu lähemmin pandemiatilanteen mukaan. Mikäli voimme toteuttaa koulutuksen ns. hybridinä, voit valita, tuletko paikan päälle vai osallistutko etänä. Muussa tapauksessa koulutus toteutetaan etänä. Informoimme ilmoittautuneita koulutuksen toteutustavasta lähempänä.

Ilmoittaudu 18.5. mennessä: www.lyyti.fi/kam_ajokortti
tai jaana.lahtinen(at)chamber.fi, puh. 050 408 0663

Osallistumismaksu: jäsenhinta 630 € + alv 24 %, hinta 830 € + alv 24 %.
Maksuun sisältyy ohjelman mukainen luento, materiaali (ja tarjoilu).

Jos et jostain syystä pääse osallistumaan koulutuksiimme, voit tilata materiaalin jälkikäteen. Koulutusmateriaalin hinta: -50% koulutuspäivän hinnasta + alv. Koskee vain toteutuneita koulutuksia, poislukien HHJ -tuoteperheen koulutukset.

Lisätiedot: palvelujohtaja Riitta Schroderus, p. 050 338 9350, riitta.schroderus(at)chamber.fi

Perumisehdot: Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kahta päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Voit perua ilmoittautumisesi maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Sähköisen materiaalin tilanneilta perimme kuitenkin materiaalin hinnan, jos materiaali on jo lähetetty ennen perumista. Paikan voi tarvittaessa luovuttaa toiselle henkilölle.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Jaa:
Takaisin