Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

ETÄ: Opi mittaamaan sosiaalisen median tulokset

Aika: 18.01.2021 klo 12:00-15:00
Paikka: Etä


Ilmoittaudu

Kaikki puhuvat sosiaalisen median mittaamisesta, mutta mitä se tarkoittaa käytännössä?

Oletko jo tehnyt Some-markkinointia ja -mainontaa jonkun verran tai enemmänkin ja haluat oppia hyödyntämään palveluiden tarjoamaa dataa sekä tilastoja paremmin?

Tämä koulutus kertoo konkreettisesti, miten sosiaalisen median (Facebookin ja Instagramin) tarjoamaa dataa hyödynnetään ja tulkitaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Lisäksi saat konkreettisesti käyttöön erittäin tehokkaan mallin, jonka avulla seuraat kampanjoidesi toimivuutta jo niiden aikana ja osaat tehdä tarvittavat muutokset huonosti toimiviin kampanjoihin.

Tavoitteet

  • Oppia mittaamaan konkreettisesti markkinoinnin tuloksia Facebookissa ja Instagramissa
  • Ymmärtää tärkeimmät mittarit markkinoinnin eri vaiheissa ja osaat tulkita niitä
  • Saada vertailuarvot eri mittareihin, joihin omaa toimintaa voi verrata
  • Ottaa käyttöön älykäs malli mainoskampanjoiden onnistumisten mittaamiseen

Ohjelma:

klo 11:45 linkki aukeaa, mahdollisuus verkostoitua ja tavata kouluttaja
klo 12 vuorovaikutteinen teoriaosuus ja käytännönläheiset harjoitukset:

Strategia ja tavoitteet mittaamisen tueksi

  • Miten luon yrityksellinen relevantit mittarit ja tavoitteet?
  • Mitä yritykset mittaavat Somessa ja miksi?
  • case-esimerkit

lyhyt tauko

Markkinoinnin mittaaminen Facebookissa ja Instagramissa

  • tärkeimmät mittarit markkinoinnin eri vaiheissa
  • mittareiden ja tulosten tulkinta käytännössä
  • vertailuarvot eri mittareihin
  • case-harjoitukset

lyhyt tauko

Maksetun mainonnan tulosten mittaaminen

  • maksettujen mainoskampanjoiden tulosten mittaaminen käytännössä – tärkeimmät mittarit
  • älykkään kampanjan aikainen tulosten seuranta
  • tulosten analysointi ja vertailu
  • case-harjoitukset

klo 15 webinaari päättyy

Asiantuntijana Taneli Katila, Ideal Digi Oy. Katila on Ideal Digi Oy:n osakas ja on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti. Aikaisemmin hän on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa teki some-markkinointia isoille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater yrityksessä.

Koulutus järjestetään yhdessä Riihimäen-Hyvinkään kauppakamarin kanssa. 

Webinaarin ohjeet: Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Ilmoittautuneet saavat sähköpostitse linkin webinaariin ennen koulutusta. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä. Webinaari toteutetaan livenä, voit esittää kysymyksiä sekä osallistua keskusteluun.

Ilmoittaudu 13.1. mennessä: www.lyyti.fi/reg/Opi_mittaamaan_some_tulokset

Osallistumismaksu: jäsenhinta 280€ + alv 24%, hinta 380€ + alv 24%. Osallistumismaksuun sisältyy sähköinen koulutusmateriaali ja luento. 

Peruutusehto: Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Ilmoittautumisen voi perua maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Esteen sattuessa ilmoittautuneen henkilön tilalle voi tulla joku toinen.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Jaa:
Takaisin