Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

Remburssi maksuehtona ja myyjän työkaluna - nyt ja tulevaisuudessa -webinaari

Aika: 22.09.2020 klo 09:00-12:00
Paikka: webinaari


Ilmoittaudu

Remburssi ulkomaankaupan maksutapana! Tehokas aamupäivä remburssin merkeissä erityisesti ulkomaan kaupan myyjille sekä myynnin johdolle

Remburssi on kansainvälisen kaupan maksutapa, joka oikein käytettynä turvaa sekä ostajan että myyjän etuja - se on turvallinen ja monikäyttöinen maksutapa niin tavara- kuin projektikaupassakin sekä viennissä että tuonnissa. Vaikka remburssi on kauppasopimuksesta ja muista mahdollista sopimuksista erillinen toimite, on tärkeää sopia kauppasopimukseen ehdot, jotka voidaan remburssilla toteuttaa.

Remburssi avaa rahoitusmahdollisuuksia – viejälle suoritus heti, tuojalle maksuaikaa. Tervetuloa koulutukseemme kuulemaan lisää!

Aikataulu

klo 9.00-9.50 Remburssin perusasiat

  • remburssisanoman läpikäynti
  • osapuolet
  • tavarakuvaus
  • vahvistettu/vahvistamaton remburssi

klo 10.00-10.50 Remburssin maksuehdot ja rahoituskuviot

  • avista-/aikaremburssi
  • maksupaikan merkitys
  • remburssin diskonttaus
  • remburssin rahoittaminen

klo 11.00–11.50 Remburssin haasteet ja tulevaisuuden näkymät

  • toimituslauseke/remburssi
  • toimiva/toimimaton remburssi
  • remburssin tulevaisuus (digitalisointi, e-dokumentit)

Asiantuntijana Leila Heikkinen. Heikkinen työskentelee OP Yrityspankki Oyj:n Trade Financessa rahoituspäällikkönä.

Leilan saamaa palautetta aiemmista koulutuksista:
"Sain koulutuksessa hyödyllistä tietoa ja koulutuksen pitäjä on todella ammattitaitoinen."

"Kouluttaja oli selkeä ja asiantunteva. Sain tietoja rembursseista päivitettyä ja myös jonkin verran ihan uutta tietoa."

"Selkeä ja hyödyllinen"

"Ajankohtaista tietoa, jota ei oppikirjoista saa."

"Remburssipaperien tekeminen vaatii osaamista ja tietojen päivittämistä"

Koulutus järjestetään etänä liveyhteydellä. Koulutusta varten tarvitset toimivan netin sekä tietokoneen. Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä. 

Ilmoittauduthan 21.9. klo 12.00 mennessä: www.lyyti.in/Remburssi_myyjan_tyokaluna
tai aino.rinta-santti(at)chamber.fi, p. 050 477 6090.

Osallistumismaksu: jäsenhinta 280 € + alv 24 %, hinta 405 € + alv 24 %. Maksuun sisältyy ohjelman mukainen luento ja materiaali.

Jos et jostain syystä pääse osallistumaan koulutuksiimme, voit tilata materiaalin jälkikäteen. Koulutusmateriaalin hinta: -50% koulutuspäivän hinnasta + alv. Koskee vain toteutuneita koulutuksia, poislukien HHJ -tuoteperheen koulutukset.

Lisätiedot: palvelujohtaja Riitta Schroderus, p. 050 338 9350, riitta.schroderus(at)chamber.fi

Perumisehdot: Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kahta päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Voit perua ilmoittautumisesi maksutta toimittamalla meille sairaslomatodistuksen. Paikan voi tarvittaessa luovuttaa toiselle henkilölle.

Muutokset mahdollisia. Koulutuksen järjestämisen ehtona on koulutuskohtaisen vähimmäisosallistujamäärän täyttyminen.

Jaa:
Takaisin