Seuraa meitä: Facebookissa LinkedIn:ssä Twitterissä Instagramissa EnglishSuomi

Oulun kauppakamarin toiminta poikkeustilanteessa

17.03.2020


 

Keskuskauppakamari on julkaissut omat päivitetyt suosituksensa yritysten ja organisaatioiden toimintamalleiksi koronaviruksen aiheuttamien huolien ja poikkeuksellisen tilanteen johdosta. Keskuskauppakamarin toimitusjohtaja Juho Romakkaniemi kuitenkin painottaa, että yrityksissä ja organisaatioissa on mietittävä sen ohella mitä ei saa tai voi tehdä, myös ja varsinkin sitä mikä pitää ja miten voidaan tehdä poikkeusoloissa.

Keskuskauppakamarin ohjeet yrityksille ja organisaatioille liittyen koronavirukseen ja sen mahdollisesti aiheuttamiin poikkeustilanteisiin

Oulun kauppakamari noudattaa Keskuskauppakamarin laatimia ohjeistuksia. Toimiston henkilökunta tekee pääsääntöisesti etätöitä poikkeustilan aikana.

Ulkomaankaupan asiakirjat

Ulkomaankaupan asiakirjoja myönnetään sähköisen Vientiasiakirjat.fi -palvelun kautta normaalisti. Jos kuitenkin tarvitset märkäleimallisen todistuksen, olethan etukäteen puhelimitse yhteydessä kauppakamariin. Myös lomaketilaukset tulee tehdä puhelimitse. ATA carneneiden osalta seuraamme tilannetta. Jos tarvitsette ATA carnetin lähiviikkoina, tiedustele asiasta puhelimitse kauppakamarilta.

Tiedustelut ulkomaankaupan asiakirjoihin liittyen:

Heidi Jolanki
puh. 050 5629 933
heidi.jolanki@chamber.fi

Paula Männikkö
puh. 050 302 2041
paula.mannikko@chamber.fi

Jäsentilaisuudet ja kokoukset

15.4. asti sovittuihin kokouksiin mahdollistetaan osallistuminen etänä tai tarvittaessa kokous siirretään tai perutaan. Kunkin kokouksen osalta ilmoitetaan asianosaisille erikseen.

15.4. asti sovitut jäsentilaisuudet siirretään tai perutaan. Myöhemmin keväällä järjestettävien jäsentilaisuuksien osalta seuraamme tilanteen kehittymistä ja tiedotamme kunkin tilaisuuden osalta tullaanko se pitämään sovitusti tai mahdollisesti siirtämään/peruuttamaan. 

6.5.2020 suurhankeinfon osalta on sovittu, että tilaisuus peruutetaan. Seuraava suurhankeinfo järjestetään 16.9.2020 Raahessa.

Tiedustelut jäsentilaisuuksiin liittyen:

Anni Alavahtola
puh. 050 549 9255
anni.alavahtola@chamber.fi

Heidi Jolanki
puh. 050 5629 933
heidi.jolanki@chamber.fi

Koulutukset

15.4. asti sovitut koulutukset siirretään ja ilmoitamme ilmoittautuneille uudet päivät sitä mukaa kun ne varmistuvat. Päivitämme koulutusten tilannetta nettisivuille, seuraathan ilmoittelua myös sieltä.

Webinaarit järjestetään normaalisti. Helsingin seudun kauppakamari tarjoaa myös laajasti webinaareja, joita voi hyödyntää jäsenhintaan. KoulutusOnlinesta löytyy yli 200 koulutusta joiden avulla voi nyt ylläpitää ammattitaitoaan. 

Tiedustelut koulutuksiin liittyvissä asioissa:

Riitta Schroderus
puh. 050 338 9350
riitta.schroderus@chamber.fi

Aino Rinta-Säntti
puh. 050 4776090
aino.rinta-santti@chamber.fi

Alkuperäinen tiedote on julkaistu 13.3.2020

Päivitetty 17.3.2020 klo 10.30

Jaa: